Puheluiden konversioseuranta Google Adsissa Kirjallisten yhteydenottojen lisäksi Google Adsissa on mahdollista seurata puheluita. Voidaan seurata joko…
Dynaaminen hakumainos Dynaaminen hakumainos on Google Ads -mainos, jossa ennalta määriteltyjen hakutermien sijaan käytetään…
Miten tunnistat onnistuneen Google Ads -kampanjan? Olet rakentanut sivustollesi Google Ads-kampanjan jos toisenkin ja niille muutamia mainoksia. Kampanjan…
Google Ads -kampanjatyypit Adsissa on mahdollista luoda monenlaisia mainoskampanjoita. Kampanjatyyppejä on viisi, joihin kaikkiin tutustumme…
Google Ads -mainoslaajennukset Google Adsin mainoslaajennuksilla tarkoitetaan Adsin hakumainokseen lisättäviä osioita, jotka tarjoavat lisätietoa mainostajasta…
Vinkki: kilpailijoiden sivustolla käyvät Display-kampanjalle kohderyhmäksi (oma ostoaikeissa oleva yleisö) Display-kampanjan yleisöksi voi lisätä kilpailijoiden sivustolla käyvät. Tällöin on mahdollista tavoittaa niitä…
Responsiivinen hakumainos – ohjeet luomiseen ja optimointiin Google Ads on laajentanut mainostajan mahdollisuuksia tavoittaa potentiaaliset asiakkaat uudella responsiivisella hakumainoksella,…
Responsiivinen Display-mainos Display-mainokset ovat etupäässä kuvallista bannerimainontaa Googlen mainosverkostoon kuuluvilla verkkosivuilla ja mobiiliaplikaatioissa. Google…
Display-mainonta ja remarketing Google Adsissa Mitä on display-mainonta? Display-mainonta on etupäässä kuvallista bannerimainontaa Googlen mainosverkostoon kuuluvilla verkkosivuilla…
Google Analytics-käyttäjän opas – peruskurssin ja jatkokurssin oppimateriaali Tältä sivulta voit ladata koneellesi kattavan Google Analytics-käyttäjän oppaan. Alla olevasta linkistä…
Google Analytics, osa 1: Perusteet ja käyttöönotto Sivuston Google Analytics -kävijätietojen seuranta on mielenkiintoista, mutta myös ensiarvoisen tärkeää seurattaessa,…
Avainsanatutkimus ja Avainsanojen suunnittelija Ensimmäinen toimi hakukonemarkkinointiin ryhdyttäessä on huolellinen avainsanatutkimus: millä avainsanoilla asiakkaat etsivät yrityksemme…
Google Ads: ROI-laskenta ROI (Return On Investment) tarkoittaa sijoitetun pääoman tuottoprosenttia eli Adsissa sitä, kuinka…
Google Ads -mainonta – Aloitusopas hakukonemarkkinointiin Maksullinen Google Ads-hakusanamainonta Tehokkainta ja yksinkertaisinta Google Ads -mainontaa ovat hakutulosten yhteydessä…
Google Ads, osa 1: Perusteet ja aloittaminen Täsmämainonta hakutulosten ja aiheeseen liittyvien sivustojen yhteydessä on oikein käytettynä yksi tehokkaimista…